søndag 10. mai 2009

Oppsummering....

Etter at dette prosjektet på badet ble ferdig,
fikk jeg lyst å komme med en liten oversikt over det jeg har gjort.
Startet med oppgraderingen allerede i februar ,ikke så lenge etter at jeg
startet opp bloggen. Da ble lysene innkjøpt til valentinsdagen.
Så gikk det over en måned før jeg fikk somlet meg til å begynne med vaskestolen .
Fikk husbonden til å lage en ny hylle inni den, så jeg fikk plass til alle juggelsmykkene mine
og under pyntehåndduken henger de jeg bruker mest, lett tilgjengelig.
Ut i april var det begynnt å våres og hagen krevde også sitt, men jeg fikk krakelert
blomsterkrukkene
, så den biten kom i boks og innimellom var jeg på handletur og fikk kjøpt både sjalusivegg og nytt smykkestativ.
Så nå i mai fikk jeg tilslutt sydd nye liftgardiner og varetrekk til korgstolen.
Alt i alt har det ikke kostet mer enn vell tusenlappen.
Men det har altså tatt sin tid før alt var ferdig.Men nå kan jeg fylle karet og nyte et velfortjent boblebad i litt fornyede omgivelser.

Dette innlegget var mest ment som en øvelse i å lage skjulte linker.
Men samtidig vil jeg få takke for alle de fine kommentarene jeg har fått !
Tusen hjertelig takk !!

Det neste på programment nå er den årlige opprydningen i garderoben
Mellom badet og soverommet har vi en"walk in wardrobe".
Der har vi hyller og heng som er fylt til randen på tre av veggene.
Det blir nok noen plastnett som blir levert til kontainer`n for gjenbruk i år også.
Men mens jeg kvier meg for å starte den ryddesjauen,
finner jeg vel helst på andre ting å henge fingre i skal du se !

Jeg får si det igjen; Ja, ja..... sånn går no dagan!

Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Så fint det ble på badet ditt Elin :)
    Riktig lekkert..Vi skal snart fikse badet nede og lage et på loftet..gleder meg :)
    Ha ei flott uke!!!
    Klem Anne***

    SvarSlett