lørdag 23. mai 2009

Tusen takk....

Blir nok litt stille her fra "løvetanna" enda noen dager.
Grunnen er ikke annen enn at vi er bortreist, .....vårt nye lille barnebarn skal døpes i morgen.
Strålende vær her på østlandet, så det blir nok en flott dag i morgen også.
Nå er alle bord dekket og pyntet og maten er stort sett i box....og lillegutt har tatt kvelden.
Det skal resten av oss også snart.

Jeg ville bare stikke innom og takke for mange fine og medfølende kommentarer på det siste innlegget mitt ,om ME.

Tusen hjertelig takk !

1 kommentar:

  1. Jeg har vært litt fraværende og fikk med meg det nest siste innlegget ditt nå i kveld. Hva skal man si? Annet enn at jeg sliter med mange av de samme symptomene. Min mor har fibromyalgi og jeg mistenker at jeg selv har fått det. De 4 siste årene har vært for jævlig, spesielt med tanke på søvn, hukommelse, kvalme og svimmelhet og intoleranse for mat - i tillegg til utmattelsen da.

    Jeg er så utrolig glad for at du er så "frimodig" og deler alt dette med oss. Det handler om å sette lys på sykdommer som mange leger anser som tull, men som er en bitter realitet for alt for mange. Tror mørketallene er store, det er så alt for lett å bli stemplet som lat, nervøs, det er nervene etc og det gjør at mange ikke tør å snakke om det. Så du imponerer når du setter ord på sykdommen.

    Ønsker deg en hverdag som føles levelig, og at du klarer å mestre hverdagen med ME på en overkommelig måte.

    Godklem fra Marit

    SvarSlett