fredag 15. mai 2009

Endelig......


....kom den , veggteksten fra Vimsadekor som jeg har ventet på så lenge.
Ville ha dette norske ordtaket og det måtte jeg til Sverige for å få tak i.
Nå er det klistret opp på balkongen i hallen, godt synlig når man kommer inn døren.

Vi har en åpen hall, med trapp opp til andre etasje.
Oppe på galleriet har vi et framstikk eller balkong og på kanten av den har jeg satt veggteksten.
Den er derfor godt synlig når vi går opp trappen også.
Koselig å bli minnet om dette både når vi kommer hjem og når vi tar kvelden.

Har nok blitt en smule påvirket her inne i Blogglandia.(bare positivt det altså !)
For oppe på badet har den gamle nattserken også blitt funnet frem fra glemselen.
Den fant jeg nederst i nattøydungen og hadde nok aldri blitt funnet frem igjen,
hadde jeg ikke havnet her inne. Nå er den kommet til heder og verdighet igjen.
Enn så lenge skal den få henge til pynt, men jeg skal ikke se bort i fra
at jeg en vakker sommerkveld ifører meg stasen.

Det obligatoriske oliventreet er også blitt innkjøpt.
Det passer jo bra inne på spisestuen også ved siden av den lille vannsisternen fra Madeira.
Kommer til å flytte rundt på dette treet ettersom hvor vi oppholder oss, tror jeg.
Blir for dyrt å kjøpe flere av det, kostet jo tross alt kr. 598 !
Ranukler og blondeduker
har jeg også fått øynene opp for etter at jeg begynte å lese div. interiørblogger.

For ikke å glemme den antikke kjøkkenklokken i fransk/engelsk landstil,
midt i blinken for mitt franskinspirerte kjøkken.

Så tusen takk alle dere bloggvenner for alle gode tips, idèer og inspirasjon dere gir meg !

Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Dette var vel verdt å vente på!
    Ble skikkelig flott med den teksten. Ordene er jo så sann som de kan bli.
    Blir nok påvirket her inne i dette forunderlige landet ja, men slik er det jo uansett. Blir påvirket av alt det en ser rundt seg og så lenge det er positive ting så la deg smitte! Jeg er lettsmittet hvertfall ;)

    Ha ens kjønn dag i morgen, Elin!
    Klem

    SvarSlett