søndag 17. mai 2009

17 MAI.

GRATULERER MED DAGEN !
....og med MGP seier !
Flaggheising kl. 7 her idag mens gjøken gol ...den flotteste fanfaren jeg har hørt og de nyplantede barlindene sto oppmasjert på geledd. Helt vindstille og i strålende sol. Ikke alltid flagget blir heist så tidlig , altså !
Men 17 mai prøver vi å få det opp til riktid tid.

Daisy var allerede pyntet og var eneste tilskuer.
Inngangen ble også pyntet som vanlig, med flagg og bjørk som er helt utsprungen.
Nå skal bunaden på og snart skal vi stille i frokosttoget som starter litt over ni.
Etterpå blir det tur til Sunnmøre for å se barnebarna gå i tog.

Ha en strålende dag !
Hipp,hipp ...hurrraaa !!

Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. hmmm..ja da var det deg jeg så på Lerstad allikevel da;))Kjente deg ikke helt igjen med solbriller..,men når jeg ser den svarte fine hunden din på bilde SÅ skjønner jeg jo at d VAR deg jeg så:)))så deg da du langet ut i toget rett foran meg,men så deg ikke igjen på skoleplassen.

    Nydelig bunaden din forresten:))

    Hurra for 17 mai!!Gratulerer med dagen:))

    SvarSlett
  2. Heisann Hvitrose !!
    Jo,..d var sikkert meg , ja.
    Kikket litt etter om jeg så kjentfolk jeg òg,
    men du vet...var så opptatt med å fotografere barnebarna.
    Ble sliten både jeg og hunden etter å ha gått i to tog i dag, (måtte bære henne på slutten).
    Satte oss på steinene opp mot parkeringa og spiste is....d blei varmt i bunaden i dag gitt !!
    Håper du og har hatt en koselig dag.
    Klem.

    SvarSlett