tirsdag 9. februar 2010

Siste frist før trekning......

Det er enda tid til å melde seg på GiveAway. Om du skriver en kommentar under dette innlegget. Vinneren får en av disse knaggrekkene og trekningen finner sted i morgen kveld.

Bilder tatt med min iPhone. Vi bor på neset midt på bildet.
 Imens får jeg ta meg en tur med Daisy.
Vi nyter disse skjønne vinterdagene til fulle ...både pelsen og jeg 
og best av alt er at hun slipper turen innom dusjen etterpå.

Håper du også nyter vinteren ! 

Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Rakk eg det? :) I alle fall: tusen takk for gode ord på bloggen min! I dag er det ikkje så vakkert... Ikkje himmelblå følelsar ;)

    Ha ein fin fin onsdagskveld!
    Klem Elin :)

    SvarSlett
  2. Heisan! Jeg er innom den flotte bloggen din for første gang. Så mange fine bilder og inspirasjon her inne hos deg!

    Ser at du har en skjønning av en Cavalier. Vi har hatt en Cavalier og lurer på om vi skal ha ett nytt familiemedlem i en ny Cavalier. Kan jeg spørre deg hvor du har fått Daisy fra? Er veldig interessert i å få noen anbefalinger på oppdrettere da det har poppet opp flere som ikke er så bra.

    Ønsker deg en deilig torsdag, Elin! Jeg kommer gjerne igjen som følger av bloggen din. Du er hjertelig velkommen inn til meg også!

    Varm hilsen fra
    Anette Willemine

    SvarSlett