søndag 14. februar 2010

Trippelfeiring....

Gratulerer alle med både Morsdag, Valentinsdag og Fastelavenssøndag !
Greit å få det unna i et jafs. Her i huset er det blitt feiret på sedvanlig vis....d.v.s. ikke med dyre gaver og store ord, men røde roser fikk jeg da , av husbonden og deilig omelett til frokost. Resten fikset jeg selv.....laget deilig Burritos , både sjokoladekake og nøttekake, som vi nytte inne hos min kjære svigermor. Hun ser endelig ut til å komme seg til hektene igjen etter operasjonen hun gjennomgikk for en drøy måned siden. Nå kan vi glede oss til hun skal feire 80 års-jubileum snart.

Kos og klem !

Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Jeg fikk blomster av min mann og to bøker i morsdagsgave av ungene. Perfekt! :) Ungene er alltid så stolte når de kommer med selvlagde kort og pakker iført pysjamaser og ullsokker om morgenen. Kjempekoselig med morsdag! :0)

    Klem, Ann.

    SvarSlett