fredag 5. februar 2010

Award fra Ellen...


Jeg har vært så heldig å få enda en Award. Denne gang fra Ellen på bloggen Ellens Hobby.
Tusen takk, Ellen !
Fikk den for en stund siden, men har ikke glemt den..... serru , 
har bare ikke rotet meg til å lage et innlegg , før nå.

Med denne Award`en følger det en "oppskrift" og en utfordring:

1. Kopier Awarden på bloggen din, (kopier den ved å klikke på bildet og lagre den, helst i mappen for dine bilder)
2. Link til personen som ga deg Awarden.
3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som du sender Awarden videre til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres, så de får vite om Awarden.

Så var det å finne 7 interessante fakta om meg selv da....hemmm, vet ikke om det er så interessant da, men ! Får da prøve å hoste opp noen fakta :

- Var aktiv idrettsjente, som ung. Ble "Romsdalsmester i friidrett" tre år på rad.
- Liker fortsatt å holde meg i aktivitet, men p.g.a. ME begrenser det seg betraktelig.
- Ser på meg selv som kreativ og håper andre også gjør det. Liker ihvertfall å skape ting og lage en koselig ramme rundt meg..
- Prøver å være snill og hjelpsom og ha omsorg for menneskene rundt meg.
- Er utrolig stolt av mine to barn, at de har skikket seg vel i livet og at de har gitt oss tre skjønne barnebarn. 
- Elsker sjokolade..... nesten all slags.
- Er blitt irriterende glemsk, men prøver så godt jeg kan og disse post`it-lappene er blitt et must.

Så får jeg prøve å velge ut 7 bloggere, tror jeg vil hente de fra alle de skjønne kommentarene jeg har fått...de som har vært innom oftest. (om dere har fått denne Awarden før ,  får dere ha meg unnskylt).

Sender Awarden videre til disse 7 herlige bloggerne :

Ha en riktig fin helg !





6 kommentarer:

  1. Tusen takk Elin! Nå kom jeg på at jeg også har en utfordring liggende fra Ellen. Får prøve å gjøre noe med saken i kveld da...

    God helg!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for awarden! Det var hyggelig;)-Men jeg har tatt den før..
    Ønsker deg og dine en fin helg videre...og skal si du er ei flott bestemor!
    Klem

    SvarSlett
  3. Takk takk. Koselig at jeg ble valgt. ;-)

    Klem vivian

    SvarSlett
  4. Gratulerer med award,og takk for at du gir den videre til meg!Ikke fritt for at det er litt stas!Ha en strålende ny uke!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  5. Takk for fin Award! Nå har jeg tatt utfordringen :-)

    SvarSlett
  6. ME og Post it... går hånd i hånd det tror jeg. Det er det å leve med smerter og det at du er utslitt hele tiden (gjerne også etter å ha sovet?) som gjør at man også blir glemsk. Kroppen prøver å konsentrere seg om det viktige, det å fysisk fungere så normalt som mulig. Det å kjøpe vaskepulver, ringe til en tante for å gratulere med dagen o.l. oppfatter ikke kroppen som viktig, dermed "siles" det bort. Det er slitsomt også å skulle huske ting. For folk flest høres dette helt idiotisk ut, men for mennesker med FM/ME/CFS er dette en del av hverdagen. En som får FM/ME/CFS lærer seg raskt og brutalt å prioritere, ellers prioriterer kroppen for én. Har du hatt ME lenge?

    -Og sjokolade er veldig, veldig godt! ;))

    Klem, Ann.

    SvarSlett