fredag 5. februar 2010

Premien i GiveAway...

Her er premien i GiveAwayèn jeg annonserte i forrige innlegg, en knaggrekke fra Skeidar.
Det er ikke for seint å være med...bare skriv en kommentar under forrige innlegg.
Trekningen vil foregå først den 10 febr.....så det er enda noen dager igjen til de som ikke har skrevet noe....kom igjen !

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å gi vekk et av mine hjemmestrikkede kjøkkenhåndkle, men så oppdaget jeg at også Liv på Liv`s Lyst, hadde tenkt det samme. Så da ble det i stedet noe å henge de på. Knaggrekker blir det forresten aldri nok av...kan henges overalt på kjøkken, bad eller gang tilogmed på innsiden av skapdøren til belter, slips, vesker eller smykker. Så jeg tipper den heldige vinneren finner seg nytte av den et sted.

Knaggrekken er av den samme jeg hengte opp på badet før jul.  Skrev om det her.
Jeg har kjøpt inn flere som skal opp i garderoben, når jeg får ånden til å sette i gang våropprydningen.
Takker for mange fine kommentarer allerede !

((KLEMMM))
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar