onsdag 24. februar 2010

Hjemmetilværelsen.....

Da kom jeg meg endelig inn og fikk laget et innlegg i dag også.
Ser ut som `blogspot`har laget problemer for oss bloggere....
fikk ikke lastet inn den riktige redigeringssiden for innlegg,
men da jeg forandret til det gamle redigeringsprogrammet , gikk det greit.

Vel ,vel.....det jeg egentlig hadde tenkt å skrive litt om i dag er livet som hjemmeværende.
Om noen tror det er en kjedelig, ensformig med lange dager, får de tro om igjen.
Jeg har 1000 prosjekter på gang og døgnet har sjelden nok timer til å fullføre halvparten av de.
Kroppen klusser det til litt også..... av og til.

Men snart ankommer vinterferiebesøket, min bror med tre sønner fra Stavanger og jeg har akkurat feid over gulvene, laget snickerskake og en haug hjemmelagede vårruller og tar meg en velfortjent pust i bakken, før jeg drar avgårde for å hente de.

Så har jeg også gjort klar kjellerleiligheten for utleiemarkedet igjen.
Lørdag ankommer et filmselskap for å se på fasilitetene. De skal lage et dokumentarprogram fra området her og de trenger husvære til ut på høsten. Nå står 4 nyoppredde senger klar og jeg har pyntet med vårlige primula på bordet.

Kjedelig og ensformig har jeg det så definitivt ikke !!

Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder du viser!Kos deg masse med feriebesøket!
    Janne

    SvarSlett
  2. ...Og når en har vært hjemmeværende en stund og kommet godt i gang med en mengde prosjekter, skjønner man ikke hvordan folk har tid til å jobbe 8 timer hver dag :)
    Kos deg med prosjektene dine.

    SvarSlett
  3. Kos dere godt sammen Elin. Kjekt å ha brora på besøk. Ha en fin helg!

    SvarSlett