fredag 13. februar 2009

Valentins dag, 14 febr.....


Siden hagen har gått i dvale under snart en halv meter med snø ,er det ikke så mye å skrive om. Så da får vi bevege oss innendørs til litt interiørprat.
Det er Valentins dag i morgen
en av de tingene handelsstanden har innført for å fart på handelen ,sikkert.....ihvertfall
,
for de som feirer denne dagen, kan jeg komme med et lite tips. I stedet for blomster og sjokolade , som vi forøvrig kan med våre utkårede ellers i året , kan de kjøpe talglys.......



.....masser av lys . Jeg var innom Fargehandleren i går og der sprang jeg forbi noen eksemplarer i de skjønneste mokkafarver. Så i dag etter at helgevasken var unnagjort ,
danderte jeg de fint på plass på badekaret.
Hadde vært koselig å invitere gemalen på et romantisk valentindags-bad....da hadde han fått hakeslepp, da !!

Men han liker jo helst å bruke steamdusjen.....så jeg får vel ha det store hjørnebadekaret for meg selv. Kanskje jeg skal ta meg et skikkelig spabad,..med masse skum....


........eller disse flytelysene , som jeg fant i de samme fargene.

Ha en fin Valentins dag !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar