tirsdag 10. februar 2009

Det snør, det snør ....tiddeli bom....

Brønnkallen har fått vinterkappen på..




Så har vi endelig fått skikkelig vinterstemning.
Snøen bare lavet ned og laget merkelige figurer i hagen.
Man kan lage figurer selv også....snøengler for eksempel.
Vakkert er det òg.......reint og fint.....og stille.
Brønnen var det bare et hull igjen av og......


....tujahekken den ble til et opptog av spøkelser utpå kveldingen i går.

Uhuuuuu.......(måtte bare prøve meg på farget skrift )

Ha en riktig fin dag !


2 kommentarer:

  1. Du får kose deg i vinteren! Det skal i alle fall jeg gjøre. Fyrer med ved og strikker. Jeg må bare henge i om jeg skal bli ferdig med det jeg må.

    Ha en fin dag og hils Daisy og PE.

    Klem fra Kari*

    SvarSlett
  2. Takk for det!
    Jo, jeg fyrer jeg òg.
    Bloggen er på forsøkstadiet enda, kaver litt med innleggene. Tips om en god hjelpeside, kanskje ?
    Takk for besøket, forresten.
    Trodde ingen leste her inne,jeg , helt til jeg instalerte teller !
    Klem

    SvarSlett