onsdag 18. februar 2009

Dagens farge er gul....

Tar denne litt på forskudd , gult er torsdagsfargen.
Deltar nok en dag på KOSELIG KOSELIG 
sin morsomme utfordring om å være med på en fargeuke.
Måtte lete i bildene mine for å finne noe gult, helst vårlig og her er resultatet.

Snart nå......snart dukker disse opp.......
Har faktisk lest at de allerede har dukket opp enkelte steder.

.....og bringer bud om at det snart er vår.

Og litt senere kommer disse.

I mens vi venter kan vi jo ta oss en god kopp te eller kaffe. 
Resten av uken blir jeg ikke med , blir bortreist. Ha det fint så lenge !
So long !

4 kommentarer:

  1. Hestehov hadde også jeg ønske om å legge inn, de er en av mine to yndlignsblomster, den andre er snøklokker. Når disse to dukker opp ved veigrøften og i hagen er det snart slutt på vinteren!!

    SvarSlett
  2. Tenk sååå deilig det blir når vi får se løvetannen igjen!! :) Det gleder jeg meg til...

    SvarSlett
  3. Nydelige gule bilder, og ein anar løftet om vår!!
    Ha ein fortreffeleg gul aften:0)

    SvarSlett