onsdag 4. februar 2009

UGGs og CROCKs....


.....var sko jeg så absolutt aldri skulle gå til anskaffelse av.
Syns de er så usannsynlig stygge og uelegante.
Men så var det slik da at madammen reiste på tur til London her en stund før jul og der fant jeg noen flotte svarte støvletter som jeg bare måtte ha. Falt jo også for fristelsen til å bruke de med det samme og ble selvfølgelig helt fotalaus etter en del trasking gatelangs i storbyen. Da var gode råd dyre og for at jeg i det hele tatt skulle kunne bruke beina på resten av turen, måtte jeg ha noe som var behagelig å bruke. Alle butikker bugnet over av disse UGGsene og i min fortvilelse ville jeg bare prøve et par......ja, der gikk jeg da i UGGs jeg òg !!
Og nå i vinter har jeg brukt de titt og ofte.....har funnet ut at de er helt perfekt å slenge på seg når jeg skal ut med bikkja i full fart.....uten snøringer og varme og gode er de òg.
Så en skal aldri si aldri !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar