onsdag 18. februar 2009

Håpet er lysegrønt....

Lysegrønne karsespirer.

Har hengt meg på KOSELIG KOSELIG sin oppfordring om en fargerik uke.
Dagens farge er grønn.....
og for meg er det en farge jeg stort sett forbinder med det som vokser og gror utendørs.,
spesielt om våren når den irrgrønne fargen dukker opp på markene .
På denne tiden av året er det ikke så mye som er grønt,
men noen grønne vekster  fant jeg likevel i hagen i dag.


Denne sammenplantingen  står ved inngangsdøren og er like grønn og fin tross mange uker med kulde og sno.
 Eføyen  under skal det også mye til for å knekke.


Noen grønne ting og tang jeg fant rundt omkring i huset :




Ha en fortsatt fin uke...tudiluuuuu !

1 kommentar:

  1. Så flott den sammenplantinga var, og eføy er jo alltidt flott!!
    Utruleg både kva og kvar ein kan finne fargar berre ein leitar!!
    Er nesten som ein skattejakt dette, men morgondagens farge voldar meg ein del hodebry...

    SvarSlett