mandag 27. april 2009

Kirsebærblomstring og vedtørke...


En aldeles nydelig vårdag i dag igjen og kirsebærtreet på gårdsplassen er iferd med å springe ut.
Påskeliljene står også i full blomst.
Alpeklematisen ved inngangen står klar med hundrevis av knopper.
.....og veden vi har fått kappet står på paller og tørker. Når det kommer med regn ,har jeg liggende en presenning klar bak pallene som jeg brer over.

Men her skal den få stå å tørke til ut i august engang, før vi stabler den inn i vedskjulet.
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Et flott tre du har der da!!!
    Ligger en utfordring inne hos meg til deg!

    SvarSlett
  2. Heisan, jeg surfer forbi deg igjen....Kommoden ble lys og fin, er det ikke gøy når gamle ting blir ny.....
    Håper du svinger innom meg også!
    :D

    SvarSlett
  3. Flott blogg! Liker så godt kombinasjonen hage og interiør ;-)
    Kommer nok til å følge med deg videre.

    Hilsen en bloggløs bloggelsker

    SvarSlett
  4. Hei! Så flott blogg du har! Nyyydelig kirsebærtre!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  5. Nydelig tre! Klematisen min er ganske spinkelden, og bare noen få blomster. Din må bli litt av et syn:)

    SvarSlett