søndag 26. april 2009

Bloggtreff.....

........hos Drømmen om en eplehage, lørdag 25 april.
1000 takk for at du stelte i stand til treff for oss T... !
Det var utrolig trivelig og inspirerende å møte andre bloggere til en uformell prat om både blogging og interiør. Få tips og råd og utveksle erfaringer om det meste... og ikke minst få nyte et vakkert og stilfullt hjem. Må bare få si ; det er enda finere i virkeligheten enn på bilder vi kjenner igjen fra bloggen. Først da ser en hvor stilig og samstemt alt er ned til hver minste detalj.

Og god mat var det òg....tapas, som ble avrundet med en nydelig kake , laget av Hvit Rose
Bare så synd jeg måtte bryte opp litt tidlig, ellers hadde jeg vel sittet der enda.

Håper vi får anledning til å møtes igjen !
Posted by Picasa

9 kommentarer:

  1. Hei, så mye fint du hadde her. Googlet krakeleringslakk og kom til deg;) Trivelig!

    SvarSlett
  2. Bloggtreff er trivelig ja. Man finne nye venner og kjenner på samholdet. Så har man tips å dele og nye bloggere å anbefale. Fristende mat også ;-)

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Hei og takk for i går!
    Det var så trivelig å treffe alle sammen. Skulle tro vi var gamle kjente slik som vi skravlet og lo.

    Er rimelig redusert i dag. De siste dro kl 3 i natt, så det ble mye fnising på slutten. hihi!

    Får blogge litt mer i morgen, nå må jeg hvile.

    Kos og klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Så du var en av damene som var med på den koselige samlingen. Dette hørtes jo så koselig ut da! Jeg skrev det på en annen blogg også; skjer det ikke slike ting her?!

    Tipper dere hadde det både interessant og koselig!
    Veldig koselig at du følger med inne på min blogg også forresten!!

    Hilsen Ljo ;O)

    SvarSlett
  5. Hei igjen.
    Ja detta var gøy! E og Bente hadde store problemer med å rive oss løs på Lørdag. Utrolige flotte damer alle sammen. Savner dere allerede! ;-)
    Håper på flere treff i fremtiden.

    Klem fra *V*

    SvarSlett
  6. God morgen Elin!
    Gratulerer med NIB-status ;-)
    Du kopierer bare logoen deres og legger den til med bilde under ny gadget, så har du den. Ring om du ikke får det til, så skal jeg gjerne hjelpe deg!
    Trodde din kjære satt klistreet på Tomra/Ørskog i helga jeg..... Heldigvis prioriterte vi annerledes. Alt for fint vær til sånne aktiviteter i helga :-)
    Bestevennen er litt bedre i ryggen i dag, men jeg er helt av etter Trebitten på terrassegolvet. Og jeg har enda 2 etapper til som skal gjennomgå samme behandling, men det blir IKKE i dag!
    Må til byen og kjøpe mere blomsterjord, for det ble jo litt forskjellig på Eik på lørdag, men det er kanskje overkommelig om jeg flytter krukkene opp før planting......
    Og så var det disse geraniumene som jeg har veldig mange av inne enda..... De skulle fått flyttet ut snart. Og Skaugumen skulle snart ha kommet i jorda....
    Nei, jeg blir nesten stresset om jeg tenker på alt som skulle ha vært gjort. Det er mye å henge fingrene i på våren, men veldig godt når det er gjort da ;-)
    Hils 2- og 4-beinte! Jeg har en valp som er leveringsklar i midten av neste måned på hånden, men Arne sier nei!!!! Jeg tror ikke jeg får overtalt han heller dessverre.

    Ha en flott dag enten den skal nytes eller det skal jobbes ;-)

    Klem fra Kari*

    SvarSlett
  7. Og jeg er sikker på at den dammen din blir lekker! Det er noe eget med vann i hagen. Vi har alltid kost oss med bekkene som renner på begge sidene av huset i Mulighetenes rike, men i år er det så tørt at vi hører dem ikke lengre dessverre.

    So long :o)

    SvarSlett
  8. Så bra at det ble en suksess! Skulle ønske det hadde klaffet for meg også, selv om jeg har hage og natur som tema, og ikke interiør... Uansett, jeg har hatt en fantastisk helg på Nordmøre;D

    SvarSlett
  9. Så koselig det så ut med bloggtreff.

    Hilsen ingunn

    SvarSlett