lørdag 22. mai 2010

På tur til Paradiset.....

Det ble endelig tur på meg til Paradiset, interiørbutikken til Nina`s lille gale verden.
En energisk dame som nylig har startet egen hjemme-butikk på noen få kvadratmeter og selger de skjønneste ting. I det nydelig sommerværet fikk jeg tilogmed en liten rundtur i hagen....helt utrolig hva denne damen har fått til på vel ett par års tid !
 
Resten av den fine ettermiddagen og kvelden ble nytt i solveggen med nyinnkjøpte kaffe latè-kopper fra Green Gate og deilig varm eplekake med yoghurt-is...... i lag med gode venner.
Tror også både Dronning Ingrid pelargonia`en og Hortensiaen syns det var topper`s å endelig få slippe ut fra drivhuset og nyte deilige solstråler.

 Tror nok det blir flere innlegg fremover om flere skatter fra handleturen i

Paradiset.

Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Deilig å besøke Paradis på slike dager. Tenk å har dette gatenavnet. Herlig!

    Jeg reiser til mitt jordiske paradis neste lørdag og gjett om jeg gleder meg?

    Ønsker deg en riktig fin pinse. Håper været bedrer seg.

    SvarSlett