onsdag 5. mai 2010

Den Norske Opera.......

Endelig fikk jeg sett dette storslagne byggverket i Bjørvika med mine egne øyne, og det svarte virkelig til forventningene. Vi fikk tilogmed privat omvisning og var omtrent i alle krinker og kroker fra garderober, øvingslokaler, kantine, sauna og trimrom til de tre scenene. 
Tenk å være så heldig å ha dette som arbeidsplass!

Vi prøvde oss på en liten svingom her òg vi........tror neppe vi blir ansatt da, men !
Håper jeg får skride opp denne trappen ihvertfall , neste gang, for å se en eller annen forestilling.

Den nye Holmenkollen ble også besiktiget før vi satte snuten hjemover på snøholka
med fullastet bil fra Ikea.
Takk for en herlig weekend Ioana og Florin !

Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Hahaha!!!!Så sprek du er,nydelige og grasiøse dansetrinn,som å se meg selv...Ler godt av den svert så ærlige fotomontasjen din!
    Spennende tur på opraen!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  2. koselig med oslotur -- og operan er jo ein flotte plass ;)
    og IKEA -- jepp kunne vel tenke meg ein tur dit også eg .
    men eg lura litt på dei strikka handklea dine - finnes det ei oppskrift du kunne tenke deg p dele ?
    Nyt dagen
    smil fra monika

    SvarSlett