søndag 21. august 2011

På skissebordet.....

Grovskisse til Pergola`en og portalen på terrassen.
Har leikt meg litt med Photoshop Elements og tegnet opp i grove trekk hvordan jeg har lyst til at det skal se ut. Jeg må nok sette med ned og lage en mer detaljert plantegning skal vi komme noe videre. Det er mange fine å se på nettet......avanserte, flotte byggverk. Men noe slikt blir det nok ikke. Tror jeg går for den mer enkle typen, skal jeg få husbonden med på dette. Uterommet på terrassen blir straks mer spennende og innbydende med bare noen enkle grep.

Håper det blir en fin høst !

2 kommentarer:

  1. Hei og takk for titten hos deg :)
    Her var det mye fint selv om vi ikke har hatt en skikkelig sommer.
    Kommer igjenn :)

    SvarSlett
  2. Den terrassen din er jo allerede kjempeflott!! Vi har planer om en minipergola over inngangen til den "indre" gårdsplassen vår, har stått på tegneblogga i åresvis og selv om den bare skal bære 1,4 m bred og passe høy så har det ikke blitt om p.g.a. så mye annet som hastet mer... Ble litt inspirert her jeg sitter, -kanskje vi faktisk skulle ta å lage den til våren!... vi får se! ;))

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett