torsdag 18. november 2010

Snart 50.000 besøk.....

....helt utrolig ! Det hadde jeg ikke trodd, da jeg for halvannet år siden nølende og usikker startet denne bloggen. Vel, kan jeg nok ikke måle meg med de største bloggerne her inne, men jeg er såre fornøyd likevel. Og tuuuuusen takk for de mange hyggelige kommentarene !
Jeg er nok ikke av de flinkeste til å gi svar tilbake, men vit at jeg setter utrolig pris på hver og en !
Det har nok ikke blitt så mye interiør-innlegg den siste tiden......har hatt så mange andre ting å sysle med.
Men trolig blir det nok mer i de baner nå frem mot jul......har så smått startet pyntingen. Det koselige hjertet av bjørkekvist kjøpte jeg på hobbymessen, som gikk av stabelen i bygda`s eget kulturhus sist helg.
Det er laget av Siw, som nettopp har startet bloggen Hverdagsgløtt. (ta en titt innom henne)

Utrolig mange kreative sjeler rundt omkring og det var mye fint håndarbeid å se både av strikking, søm, smykker, trearbeid, glasskunst, scrapping, bilder og mye mer. Så et par julegaver ble også med hjem.

For å lokke frem en smule julefornemmelse, ble klementinene pyntet med nellikspiker i dag.
Lærte noe nytt i dag da jeg googlet på denne frukten. Jeg som mange andre har feilaktig kalt den for mandarin. Men mandariner finnes ikke i handelen her til lands lenger, bare den hermetiske varianten.
I motsetning til mandarinen, skal klementinen ikke inneholde steiner......nemlig.
Så nå vet vi det !
En herlig duft av jul !!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar