tirsdag 3. august 2010

En liten luftetur.....

Det har vært heller dårlig med trim den siste tiden. 
Vi har tatt det med ro både pelsen og jeg, de siste ukene både før og nå etter at valpene ble født....bare små lufteturer har vi bevilget oss. Men nå er lysten til litt lengre turer så smått begynt å melde seg.
Tror hun syns det er godt å slippe unna de grådige små en stakkars stund.....hun smilte ihvertfall fra øre til øre da jeg iførte meg turklærne i dag og hoppet galant inn i bilen som før.

Mange skjønnheter var å se langs veikanten der vi ruslet avgåre og Revebjellen er en av de vakreste.

Det finnes ikke så mange norske orkidèer. Denne, Adam og Eva tror jeg den heter, er fredet.
Daisy er `en hund` etter blåbær og vi har allerede spist endel av dem. Ellers fant vi store mengder små kantareller. Håper de får stå i fred og vokse seg store og fine enda en stund. Det blir nok et godt soppår i år også, så kaldt og relativt fuktig som det har vært til nå. Håper august kan ta igjen noe av mangelen på sol og varme !
Ha en fin sensommer alle sammen !! 
P.S. Fikk endelig på plass igjen bakgrunnen min !!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar