fredag 4. februar 2011

Blogget i 2 år......

Innom en liten tur for å opplyse om at i dag er det nøyaktig 2 år siden jeg startet å blogge.
Den gangen som ganske fersk innen dette gemet, trodde jeg ikke dette skulle bli noe langvarig.
Men jeg ble ganske fort hektet og produserte innlegg på løpende bånd. Massevis av idèer og inspirasjon har jeg funnet i de mange flotte bloggene som finnes her inne. Samtidig var/er det både kjekt og tilfredsstillende å få fine tilbakemeldinger på det en selv styrer med. Kanskje får jeg trykket ut en bok av bloggen for å bevare den for ettertiden.......det er jo helt slutt på papirbilder som man limer inn i album. Antallet bilder man tar har jo steget radikalt etter at det er blitt så enkelt å laste over bildene på PC´en. Denne flommen av bilder blir nesten for mye å holde styr på , så da kan en slik bok være et greit alternativ til album.

 Den siste tiden har nok bloggingen dabbet noe av...... en aldri så liten bloggtørke, kanskje ?
Vi får se om lysten og inspirasjonen vekkes til live igjen nå når det begynner å våres og det går mot lysere tider igjen. Skjønne Primula  gir ihvertfall meg et signal om hva som snart er i emning :

En gryende vår ! 

1 kommentar:

  1. Gratulerer med 2 års-jubileet =) Selv har jeg oppdaget hvor utrolig sosialt det er å blogge! Jeg har blitt "kjent med" mange hyggelige folk i bloggverdenen, som jeg ellers ikke ville "truffet"! Ha en fin fin helg ;o)

    SvarSlett