tirsdag 27. mars 2012

Har gjort et kupp igjen !!.....

Fra terrassen i fjor høst før Pergola`en ble bygget.
Uteområdet på terrassen trengte noen nye møbler og den siste tiden har jeg leita etter ei passende sittegruppe. Mange av disse møblene i kunst-rotting syns jeg er så stor og ruvende og mange er ikke noe særlig fin heller.  Det er riktig nok plass på den store terrassen til en slik stor sak, men en må ha et passende sted til å lagre de om vinteren også. For jeg tar ikke sjansen på at de skal stå ute og blåse vegg-i-mellom.

Nå før helgen fant jeg det jeg har leita etter på auksjons-nettstedet : netthandelen.no

Noen enkle stoler som også kan settes sammen til en sofa, om man vil. En elegant og stilig gruppe som har noe klassisk og varig over seg, akkurat det jeg var på jakt etter. Og med tanke på lagring er de også  grei å stable. De er laget av håndflettet børstet kunstrotting av høy kvalitet. Materialet tåler frost og store svigninger i temp.(-18 til +70) Smussavvisende og lett å rengjøre med hageslangen og krever normalt ikke vedlikehold. Putene er vannavstøtende, har avtagbart trekk som kan vaskes på 40 grader. 

Dette virket svært så lovende, så i dag mannet jeg meg opp og logget meg inn på en nett-auksjon for første gang. Og jeg fikk tilslaget til en svært overkommelig pris !!

Yeeesssss !!
Så nå kan sola og varmen bare komme !


4 kommentarer:

  1. Så fine, gleder deg vel til å nyte sol og sommer i disse tenker jeg!

    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  2. Kjempefine. Gratulerer med tilslaget. Jeg er litt for pysete for sånn, ære være deg som tør :)
    Ønsker deg fine dager

    SvarSlett
  3. Ja disse møblene var kjempeflotte. Nette og solide på en gang. Gratulerer.
    Ha en fin dag.
    Hilsen Siv

    SvarSlett
  4. Så deilig å ha innbydende hagemøbler klare. Kjempeflotte!

    SvarSlett