torsdag 20. januar 2011

Frisk som en fisk.....

Vel, overskrifta kan vel tas med visse modifikasjoner....for jeg sliter jo tross alt med M.E. fortsatt.
Men ifølge ultralydundersøkelsen jeg foretok tidligere i denne uken, er det ingenting galt å se på noen indre organer eller lymfekjertler og blodårene var så fine og reine at røntgenlegen trodde slettes ikke  at jeg røykte ! Bare en liten avleiring på hovedpulsåra ned i høyre fot og det kan jeg saktens leve med.

En slik undersøkelse er en veldig rask og grei måte å forsikre seg om at alt er i orden. Det er mye muffens som kan skje uten at man i det hele tatt merker noe..... før det er for seint. Det koster heller ikke all verden og når man bestiller på privatklinikk slipper man ventelistekøen også...... 10 dager tok det fra jeg bestilte time til jeg lå på benken !


Var så lettet og glad etter disse gode nyhetene at jeg bevilget meg en aldri så liten shoppingrunde selv om jeg egentlig ikke skulle ha noe. Men i lommeboka brant en `lapp` fra bursdagen etter å bli brukt opp og siden jeg hadde et par timer til rådighet mens bilen også fikk seg en sjekk, var veien kort til nærmeste forretning. Så da ble to bukkehorn og et deilig, mykt reinsdyrskinn med meg hjem. Varene var tilfeldigvis på salg også.....juuhuuuuu !!!


Attpåtil er det vel en trend i tiden med slike naturprodukt nå...... så det passet meg bra !
Har også fått strikket meg en flettepute til , så da slipper vi å sloss om den ene vi hadde fra før.
Deilig, myk og varm er den også både for nakken og til en øm og sår rygg.

Tuudiluuu  !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar