mandag 18. oktober 2010

Strikking og foto....

Har startet opp julegaveproduksjonen og den første er snart ferdig.
Med denne skal en liten pode forhåpentlig holde seg god og varm til vinteren.
Senere i uken skal vi en tur sydover for å besøke sønnen og familien og da får jeg ta mål i smug for å forsikre meg om at den vil passe. Har ikke sett det minste barnebarnet vårt siden tidlig i vår,
så vi gleder oss vilt ! 
Pippi skal få være med på turen, så resten av familien får hilse på henne også. 
Må prøve å sette meg bedre inn i funksjonen av dette digitale kameraet før turen,
så jeg kan forevige den lille poden uten alt for mange bomskudd. Ser unektelig ganske så proff ut med den digre blitz`en på toppen.


Og så er vi blitt invitert av våre operavenner til premiæreforestillingen av Figaro`s bryllup denne uken på Den Norske Opera........trenger vel ikke å nevne; at jeg gleder meg til det også!

Tuddiluuu !!

Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Så fint det blir da:) Herlig kamera:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Nydelige genser:) Jeg elsker strikkete plagg, og bruker det myyye på ungene om vinteren. Jeg er vel egentlig en skikkelig ull-frik:) men strikke selv, nei det er jeg ikke god på... kanskje jeg skulle øve meg litt... I år har de nemlig vokst fra det meste... krise:)
    Fant bloggen din istad, mange fine bilder og innlegg. jeg kommer gjerne innom igjen:) Klem

    SvarSlett
  3. Får håpe det er to andre poder så får sååååå fin julegave også! ;-)

    Hjerteligs fra din datter!

    SvarSlett
  4. Hadde egentlig ikke lyst å røpe det, men jeg har kjøpt inn garn nok til tre stk.....så da får vi se hva jeg rekker.
    Klem

    SvarSlett
  5. husk at noa bruker 9-10 år nesten nå... ;-)

    SvarSlett
  6. Nydelig genser du har strikka ♥

    Lykke til med fotograferinga, såg veldig profft ut ja. Du brukar vel stativ? Eg synes det blir så tungt å halde kameraet når eg skal ta mange bilder ☺

    God helg ☺

    SvarSlett