torsdag 12. august 2010

Liv i leiren......


Det har vært litt stille i fra meg her inne i det siste, men det betyr ikke at det er stille  `in real life` .
Nei, her er det liv og røre og jeg har bare ikke hatt tid til å sette meg nedpå å blogge.
Både hus og hage har fått seg en real overhaling de siste dagene og innimellom kommer det stadig vekk skuelysne for å se på valpene. Ved siden av det, er her fullbooket !!. Har feriegjester både i utleiehuset og kjellerleiligheten og siden både vask og sengetøy er inkludert i prisen, har jeg min fulle hyre med å klargjøre for neste besøk.

Det er ikke få slike som har vaiet i vinden den siste måneden.....heldigvis har det vært super klestørk !
Bare et par timer på snora...så gjennom rulla....og så på igjen.

Vel, vel det ble jo et innlegg av noe så trivielt som vask, men det er jo stort sett det jeg har beskjeftiget meg med i det siste.....ved siden av valpene da selvfølgelig ! Må få ta med at det har vært udelt positivt å leie ut til ferierende....bare hyggelige folk som sier de vil komme tilbake. Så jeg tror nok det blir åpnet for feriegjester til neste år også. Bare en helg igjenstår til leiearbeiderne inntar fasilitetene.

Finner likevel tid til å nyte et vakkert fargespill før dagen takker for seg.
Her fra den samme lufteverandaen som på det første bildet.
N.B. ....bildet er ikke redigert !!

Nå er en ny dag allerede en time gammel, så det er vel snart på tide å finne loppekassa.
I morgen kommer sønnen hjemmom på helgebesøk. Vi gleder oss.... han har ikke vært her siden jul,
men før det skal jeg klargjøre utleiehuset igjen. !! 


Heisann..hoppsann !!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Det har blitt en aktiv sommer for deg, men solnedgangen er du jo bare nødt til å nyte! Vakkert er det eneste ordet jeg vil bruke.

    Ha fortsatt en fin dag!

    SvarSlett
  2. Hei! Ser du ikkje kjedar deg i alle fall! Godt at du har gode snorer til klestørking! Det har vore nokre fantastiske solnedgongar i det siste. Veldig intense fargar! Vakker bilde du viser!

    Tusen takk for helsing til lillebror! No skal vi nyte sola på terrassen, og ete sjokoladekake! :)

    Klem frå Elin :)

    SvarSlett