onsdag 21. april 2010

80 års-jubileum...

Min skjønne svigermor fyller hele 80 år i dag....
og det skulle man vel ikke tro ! Hun ser unektelig både ung og sprek ut til tross for den forholdsvis høye alderen og heldigvis har hun kommet seg igjen etter en heller tung start på det nye året, da hun var gjennom en større operasjon Nå gleder vi oss hele familien til å feire henne i helgen.
Har kost meg i solveggen i dag, med å gjøre ferdig nok et strikket kjøkkenhåndkle. Fant også en liten rød boks som jeg malte og limte på et bilde av jubilanten. Bildet redigerte jeg i litt gammel, vitage-stil.
 Pyntet til slutt med perler og blonder. (Greit å ha et lite lager av alskens små bokser og esker). 
Hun skal også få boka " Øya " av Victoria Hislop, som jeg vet hun ønsker seg.
Har forøvrig lest den selv og vet hun har noe å glede seg til.

Festantrekket til helgen henger også klart......
en av kjolene jeg var så heldig å finne under kleskuppet jeg gjorde tidligere i vinter, en nydelig lin, kjoledrakt. Den var en tanke for kort, liker ikke når kjolene kryper over knærne. Men jeg løste det med å sy en blonde nede på fòret, så nå ble det en mer akseptabel lengde...rart hvor lite som skal til !

Tjolahopp...tjolahei !!

Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Flott 80-åring. Fine gaver du har ordnet til jubilanten.
    Gratulerer så mye med dagen til din svigermor og til familien med den flotte jubilanten. Håper dere får en riktig koselig dag.

    SvarSlett
  2. En nydelig blogg, mange gode tips, og ikkje minst ett herlig bilde av ho farmor!:)
    Vi gleda oss til å feire lamme alle på lørdag, og ser frem til ett glass vin eller to lamme de.

    Klem:)

    SvarSlett