onsdag 13. juni 2012

Interiørreportasje i Norsk Ukeblad....

Her er reportasjen fra forrige uke`s utgave av Norsk Ukeblad.
Med litt om og men fikk vi scannet den i JPG-format. Ikke så godt å lese hva som står med liten skrift. Men om dere trykket på bildene, får dere de opp i størrelse så da skulle det gå greit.

Min kjære svigermor mente at fasaden av huset er mye finere fra hagen og det kan jeg forsåvidt være enig i. Har selv den siden av huset avbildet i sidefeltet her. Det er også linket til en liten historie som kommer opp når du trykker på det bildet.


Men ellers er jeg stort sett fornøyd med hvordan de presenterte hjemmet vårt og 
jeg har fått endel positive tilbakemeldinger fra både kjente og ukjente.
Så dette har bare vært en positiv erfaring.
..........
Nå har jeg vært på Eplehuset med Mac`en for å få hjelp. Det var høyst påkrevet da startdisken var full, mailen virket ikke som den skulle, redigeringsprogrammet Picasa trøblet, iPhoto-biblioteket var sprengt og ville ikke ta inn flere bilder. Så nå står en skikkelig ryddesjau av bildene mine for døren. Har tatt nesten 20.000 bilder i løpet av de siste 5 årene, men har lastet de fleste inn på en ekstern hardisk. Kan hende det blir litt stille i fra meg i tiden som kommer, men da vet dere i det minste hva jeg styrer med.

Ha det fint så lenge !!

4 kommentarer:

  1. Endelig fikk jeg lese denne ! Tror Norsk Ukeblad har vært utsolgt i alle nærbutikkene denne uken. :) Flott reportasje- og et nydelig hjem, som det alltid er hyggelig å komme på besøk til. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for dèt, Hege ! Dere er alltid velkomne, vettu !
      Ja, jeg tror de hadde en bra omsetning av bladet her i omegnen forrige uke. Det var utsolgt allerede tirsdag her i bygda og da jeg var innom kommunesenteret dagen etter var det tomt i de butikkene jeg var innom. Så det var nok endel som ikke fikk tak i det......greit at noen kan lese reportasjen her i stedet da.

      Slett
  2. Kjempefin reportasje i ukebladet:) Blomsterdekorasjonene var nydelige.De var lekre på bryllupsbordene. Du er kjempeflink:)
    Lilla.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ord, Lilla !.......setter stor pris på dèt, vettu !

      Slett