tirsdag 29. mai 2012

Deilige pinsedager og reportasje i den kulørte ukepressen........

Vi har hatt noen herlige pinsedager, både her hjemme og på besøk hos sønnen m. fam. lenger syd i landet. Bare så synd at sommervarmen forsvant så fort igjen. Men det er jo bare slutten av mai enda,
 så dette var vel bare en liten forsmak, håper jeg !

Siste helgen i mai i fjor var det også surt og kaldt som nå. Da hadde vi besøk av to journalister, som ville lage en reportasje fra dette stedet vårt. Jeg har tidligere fått informasjon om at denne reportasjen kommer i neste uke`s utgave av "Norsk Ukeblad"...greit nok at det ikke er i et av de store interiørbladene, syns jeg. Er ikke lite spent på hvordan den blir .......spesielt bildene. Teksten har jeg fått lest igjennom og korrigert noe. Å gruglede seg , er det vel noe som heter!

Tuntreet har akkurat avblomstret. Det gamle morelletreet var et syn i år også.
 Er glad for at ikke Dagmar reiste med det i vinter.

De dyprøde tulipanene jeg satte ned i høst står nå i full flor på begge sider av inngangen.
Satte ned en gruppe ved kjellernedgangen også. Avleggeren av en klatrehortensia, jeg plukket med meg fra svigerdatter`s hage for et par år siden, gror fint til i bakgrunnen.

Ha det fint !!
Hemmm....besøktelleren har visst sviktet !
Hvordan i huleste får jeg oppgradert den ?
Så dumt.... og så akkurat nå når det nærmet seg 100.000 besøk her på bloggen min !!
Oppdatering: Fant heldigvis ut vilket nettsted jeg hadde lastet ned fra, så nå er den oppe å går igjen.

5 kommentarer:

  1. Spennende, skjønner godt du grugleder deg.
    Nyt dagene, klem.

    SvarSlett
  2. Så gøy!! Living hadde en bitte liten sak om huset vårt på bloggen sin (Hjemme hos Kari), og det var bare positivt, men såklart litt skummelt og..... Masse LYKKE TIL!

    SvarSlett
  3. Hei,
    Jeg måtte jo kjøpe Ukebladet denne uken! Det var en flott reportasje. Gratulerer!
    Jeg ble imponert av hva du/dere kan nok en gang.
    Siv

    SvarSlett
  4. Du trenger strengt tatt ingen teller,
    du kan jo bare gå inn på blogger.com
    og klikke på "Statistikk" inne på din
    blogg, og da kan du bare overføre det
    tallet til en ny teller.

    SvarSlett
  5. Veldig fin reportasje fra en flott eiendom :-) Gratulerer!

    SvarSlett