fredag 24. februar 2012

Tøffe tepper.....

Har skaffet meg nytt flossteppe på dagligstuen.
Det var sannelig på tide den gamle ullflossen ble skiftet ut, for den røyta verre enn begge hundene tilsammen. Så hybelkaninene ynglet så fort jeg snudde ryggen til.
Var så heldig å springe meg på dette til nesten halv pris her om dagen
da jeg leita etter noe annet og da var ikke madammen sein om å bestemme seg, serru !!
Falt pladask jeg, for den rufsete stilen med innfelt stikket effekt, holder på busta gjør det òg !
 Ny bok har det også blitt.....dattera vet hva som er mor`s favoritt !

På det største badet har dette fått nytt tilholdssted. Det er ikke nytt.
Dattera hadde ikke bruk for det lenger, så da så jeg mitt snitt til å kapre denne godbiten.
Det er laget av myke skinnremser og røyter så definitivt ikke
Nå sikler jeg etter et nytt på det minste badet.
Dette i ull , ser ut som små rullesteiner, ca. 1 m i diameter..... ville passe perfekt !
Tror ikke dette heller røyter.......men det gjør hundene, nemlig !!

1 kommentar:

  1. Lekkert teppe du fant, artig med det strikkede feltet :) Teppet på badet også nydelig.
    Sikletepper?!

    SvarSlett