mandag 7. november 2011

På ønskelisten.......

The Master`s Bedroom kunne med fordel ha trengt en aldri så liten `makeover`.
Både tapetborden oppe langs takelisten og det heldekkede teppet er nok forlengst avlegs og jeg kunne godt ha tenkt meg et parkettgulv her... spesielt etter at vi fikk to hunder i hus. Tapeten er for så vidt grei,
krem-farget med duse skyer og småmønstret vegg bak sengen. Men taket vil jeg ha hvitt , selvfølgelig ! 

Hemmm...en større bokhylle hadde også ikke vært så dumt å anskaffe seg, kanskje ?
Forresten greit med "Walk-in closet"... med skyvedør videre inn til badet.

Det hadde gjort seg med en slik lekker sengegavl fra "TM Design
Har allerede sendt en forespørsel om de har den laveste gavlen i 180 cm bredde.
....med en slik stol til , da, ....bærre lekkert , altså. !!
Da hadde nok denne røket rett inn på finn.no


Har i lengre tid også vært på utkikk etter et gammelt sminkebord til soverommet.
Dette glapp rett forran nesen på meg for et par uker siden......farshken !!
Tilfeldigvis var det Veronica på " TomineS Hjem" som skulle selge dette også
.....ja,ja jeg får bare lete videre !

1 kommentar:

  1. Hej Elin,
    Er vild med de headboards du viser fra TM design, men jeg kan ikke finde firmaet. Kan du hjælpe med en kontakt. Jeg producerer og sælger sengelinned TrueStuff.dk og vi leder efter senge til foto. Håber du kan hjælpe. Vh Hanne Sall

    SvarSlett