fredag 9. juli 2010

Sommer.....

Har travle dager, selv om jeg bare er hjemme i sommer......kanskje nettopp derfor ?!
Men litt tid til å leke meg med kameraet har jeg da alltid`s. Noen av sommerens skjønnheter på et speil...... gir en litt artig effekt.
Vel, vel ....har besøk igjen i forbindelse med sommerkonserten som går av stabelen nå til helgen.
Husbonden styrer i hovedsak med forberedelsene til konsertene på fredag og lørdag. Jeg tar meg av det som skal gjøres på hjemmebane. Samtidig skal  det avvikles en større hundeutstilling her i kommunen. Nærmere 500 utstillere har meldt seg på og siden jeg sitter i styret av den lokale hundeklubben, Vestnes Hundeklubb, må jeg jo ta en tørn der òg. Så da får musikerne greie seg selv både lørdag og søndag. Samtidig tar jeg imot stadig flere bestillinger av feriegjester til utleiehuset, men det ser ut til at alle vil leie det i uke 30 ??....og snart reiser leieboerne i kjelleren hjem, da slipper jeg ihvertfall unna vasken der en måned`s tid.

Lille pelsen vår blir stadig større og hun vralter nå avgårde på den karakteristiske gravide måten. Vi var på ultralyd for et par dager siden og dyrlegen så minst tre små ....kanskje fler !!

Vi får no sjå i slutten av måneden !!
...spennende blir det ihvertfall !! 
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar