tirsdag 1. desember 2009

Utfordring.......

Har fått en utfordring fra Elsa :

1. Finn fram den 4. eller 7. bildemappa.
2. Finn fram det 4. eller 7. bildet.
3. Skriv litt om bildet.
4. Send utfordringen videre til 3 nye.



Jeg valgte den 4 mappa , da den 7 inneholdt bare noen gamle bilder jeg har skannet og siden det i den 4 var bare 4 bilder, ble det dette. Ikke helt skarpt...... men et herligt bilde likevel. Hentet fra en ferie på Kreta for snart 5 år siden, der jeg og mitt første barnebarn Noa leker på stranden en kveld, mens foreldrene får litt alenetid til å kose seg med middagen. En skjønn liten pode som snart er blitt stor skolegutt.
Passer jo godt å ta frem slike koselige minner nå på den mørkeste tiden av året.

Sender utfordringen videre til Drømmen om en eplehage, Hvit Rose og Solstad.

See yah !

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Oppdaget bloggen din nå jeg.. må bare di du har et nydelig hjem. Bildet fra stua var jo kjempeflott! :)

    SvarSlett
  2. heia:)
    ja det bildet var jo morsomt og herlig d!!:)
    Ja denne ska jeg ta!!:))
    ha en fin onsdag og 2 desember!
    klem:)

    SvarSlett