fredag 4. januar 2013

Jubileumsfeiring......

Tar likesågodt 60 års dagen litt på forskudd og er snart klar for morgendagens markering.
Kakene er ferdige og deilig hjortegryte står og godgjør seg. Har flyttet kjøkkenbordet inn på stua og en ekstra benkeplate til maten, er for anledningen blitt plassert under ene vinduet.
Nå får jeg prøve ut dette også !....før vi starter på oppussingsprosjektet her.

Blomsterdekorasjonene jeg laget til jul står nesten like fine, fortsatt ! De har fått luftet seg utendørs i perioder,.... det har vært plussgrader så det har gått greit.
Det nye servicet pryder det ene bordet......

.....og 6 nye spisestoler til kjøkkenbordet er det også blitt etter tidenes hurtigste handel i går.
Fant de på finn.no og siden de bare var 5 min. kjøretur unna ble de hentet umiddelbart.
Brukt bare èn gang på ett år, så de fremstår omtrent som nye.
Fikk de for nesten halve prisen....en bra deal !

Har dekket til 20 +.....vet ikke eksakt hvor mange som kommer, men alle skal få plass.
Trivelig at hele selskapet kan sitte samlet. At jeg ikke har tenkt på dette før !! Første gang jeg har kjøkkenbordet her og det blir nok ikke den siste gangen. Når jeg slår opp foldedørene inn til.... "etestova"(he,he syns det er en litt artig betegnelse og ei etestove er det virkelig blitt no)
.....ja, så går bordene nesten i ett.

Kos og klem

4 kommentarer:

  1. Så flott!!
    Lykke til med feiringen :)

    SvarSlett
  2. Nydelig dekket bord..
    Lykke til med jubileummet i morgen :d

    SvarSlett
  3. Hei,
    Så nydelig du har dekka borda...og det var kjempesmart å sette kjøkkenbordet i stova så blir alle samla.
    Lykke til med jubileumsfeiringa :)

    SvarSlett
  4. Så flott du har laget det til.
    Lykke til med jubileum og feiring i morgen:)

    SvarSlett