søndag 20. november 2011

Hva med et drivved-juletre ?.....

Julepyntingen her i huset har så vidt kommet i siget.
Startet like så godt opp med å lage et drivved-juletre, når jeg likevel har holdt på med å rote nedi fjæra. Nå bugner det av julepynt i alle butikker og trenden i år ser ut til å være "Fra naturen".

Kom over disse kulene på Viddals Gartneri og Hagesenter .
Skal du ha noe "Fra naturen"anbefales turen dit. De har så utrolig mye fin julepynt !

Kjøpte disse kulene med tanke på at de ville passe sammen med mosekulene mine, 
kanskje som pynt på julebordet....vi får se.

Enn så lenge får de henge på `geviret` av drivved jeg har satt opp på galleriet.
Greinene står godt fast nedi ei gammel terrakotta-krukke fylt med rullestein.

Vet ikke helt hva jeg syns om dette, da
.......kanskje bytter jeg ut hele stasen med ei enkel lerkegrein ?

Ja, ja slik går no dagan !
Førstkommende uke kommer det operavenner på besøk igjen,
 ......så jeg har litt å henge fingrene i ellers òg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar