mandag 26. september 2011

Spa for kropp og sjel.........

På folkemunne kalles dette fjellmassivet på Ørskogfjellet  for "Trollkjeften".
Bak Ytstetinden og Trolltinden(Brustind, som vi kaller fjellet) ligger bygda vår. 


 Har vært på mange fine turer i det siste og nytt den klare, fine høstluften.
Spesielt de siste helgene har vært fine og vi har benyttet anledningen til å bryte opp den vanlige hverdags-trim-ruten og dratt på litt lengre turer i fjellet. 
Reine, skjære spa-behandlingen for kropp og sjel !

Og gårsdagen`s tur opp til Jutevatnet på Ørskogfjellet føyer seg fint inn i rekken av herlige fjellturer.
Hundene og jeg fikk selskap av en av mine brødre og hans datter og vi feiret tilogmed bursdagen hennes der oppe med medbrakt brownies og krem.

Etterbehandling med spa i det store badekaret skulle ha vært obligatorisk, 
men det er slettes ikke alltid jeg tar meg tid til.

Men siden husbonden kom hjem fra forretningsreise i utlandet samme ettermiddag........
....med min favoritt body-lotion : Elizabeth Arden`s, Honey Dropy Body Cream
....ble det både Månedans, saltskrubb og bobler i spa`et.

Ha en fortreffelig uke !

1 kommentar: