tirsdag 31. mai 2011

Interiørreportasje....

Heisann.....da er både hus og hage + fruen,  blitt behørlig dokumentert !
Har hatt besøk i dag av to hyggelige damer som skal lage en reportasje. Trolig kommer artikkelen i ett eller annet interiørmagasin om en stund. Fikk ikke anledning til å ta noen bilder av seansen selv. Hadde egentlig nok med å prøve å holde hundene unna beina demses og assistere litt ....flytte unna saker og ting som ikke skulle være med på bildene. Ble også intervjuet og fotografert i forskjellige antrekk.....
uff, er ikke så overvettes, begeistret for akkurat den biten, da ! ......trives best bak kameraet, jeg !


Laget min favoritt; Jordbærfromasjkake ,......som for en gangs skyld ble vellykket, 
med masse av jordbær og pisket krem til. ( kanskje legger jeg inn oppskriften her senere)

Hadde også Sjokoladefondant i bakhånd om kaken skulle skjære seg. Oppskriften fant jeg her 
på bloggen til Anine; "Villa von Krogh"og de ble suuuupergod... trolig en ny favoritt.


Smelte også sammen Schakenda sine kanelsnurrer, som var rykende ferske da de kom.
Men etter noen timer fotosession med maten både ute og inne, 
var de ikke så ferske lenger da de endelig kunne nytes.

Nå er jeg sliten, etter en spennende og morsom dag. Skulle bare ønske solen kom litt tidligere til fotograferingen utendørs. Den dukket nemlig først opp rett etter at de dro....var ikke akkurat så varmt å spankulere rundt i en tynn sommerkjole  i 9-10 grader og late som om det egentlig var sommervarme !! 
Vel, vel.... godt fotolys var det om ikke annet. Skal bli spennende å se om de fant noen o.k. motiver fra denne katastrofe-hagen min !

Den som lever får se !

2 kommentarer:

  1. Så moro! Gratulerer! Regner med at det blir en oppdatering på hvilket blad reportasjen kommer i:o)
    Kaken så veeeldig fristende ut:o)
    Heleneklem

    SvarSlett
  2. De fant helt sikkert noen gode motiver!

    SvarSlett