søndag 15. mai 2011

Det dyriske hjørnet.........

Pippi har funnet en ny favoritt-plass; på reinsdyrskinnet oppe på Galleriet.

Har ikke hatt så mye tid til bloggen i det siste. Ved siden av våronn og div. oppussingsprosjekt,
har resten av tiden blitt ofret det "dyriske" Har sittet godt og vel ett år i styret for den lokale hundeklubben og for at par måneder siden ble jeg valgt inn igjen og tok over vervet som sekretær.
 Fikk samtidig kastet i fanget en hjemmeside som jeg skulle administrere.
Den har jeg forresten lagt inn i sidemenyen her, om det er noen som har lyst til å ta en titt innom .

Det har blitt mange lange stunder forran skjermen, både for å lære meg funksjonen og alle finessene ved en slik hjemmeside. Et ekstra problem dukket opp akkurat da jeg tok over. Det viste seg at hjemmesiden var i ferd med å bli slettet, da den ikke har vært tilknyttet et webhotell/registrare det siste halv-annet året.
Men for å gjøre en lang historie kort....det gikk bra tilslutt !!
Hjemmesiden greide jeg å få på nett igjen og det uten at noe ble slettet ! 
Kan ikke skryte på meg å være noe særlig datakyndig.............................
men jeg har lært utrolig mye på det feltet den siste måneden p.g.a. dette.

I tilknytning til slike verv, blir det jo også endel møtevirksomhet og spesielt til sekretærstillingen endel referat m.m. som skal skrives....og dokumenter som skal kopieres og lagres....
på den riktige plassen både på PC og i permer.
Joda......det har vært nok å sette seg inn i !!
Men nå har bikkjene sovnet for lengst og det har vel dere også !

Skal prøve å titte innom her også av og til fremover.....kanskje
Men det har vært ganske stille her inne i det siste, så det blir vel ikke det størte savnet om jeg velger å ta en pause.
Ser andre har hatt problemer med `blogger`..... siden jeg har vært her inne så lite i det siste, har jeg sluppen unna det problemet, heldigvis !

See u`around !
Nå skal jeg se finalen av "Farmen"...stort sett det eneste programmen jeg har fulgt med på i år !!
Hører jo til i det `dyriske hjørnet` det også.

1 kommentar:

  1. Hei på deg,

    Så herlig tass du har da, liker godt Ruby Cavalierer, rene og flotte :)

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett