tirsdag 18. mai 2010

Snart på finn.no........

Så er året`s ryddesjau i gang.
Endel møbler og ting vi ikke har plass til eller har bruk for skal legges ut for salg på finn.no.
Har bl.a. en seng med to nattbord og syv bord i forskjellige stilarter og fra forskjellige tidsepoker,
som vi ikke trenger lenger... verken i de to husene vi har eller i leiligheten i kjelleren.
Har også endel lamper som skal selges i neste omgang.

Nå skal jeg ta mål og beskrive hver enkelt møbel så godt det lar seg gjøre.....
samt fotografere og ikke minst prøve å finne sånn noenlunde greie priser.

De to Chesterfield-stolene og det underste bordet skal vi beholde.
De skal opp på hemsen i garasjen når den er tømt for de andre møblene.

Bordet hører til andre bord vi forsatt bruker i stor-stuen, så det er vel greitt å vente og evt. selge alle samlet. Det engelske bordet/puffen har vi brukt til chesterfield møblene i biblioteket og det ovale bordet på toppen har jeg sett mange har tatt i bruk igjen etter at de er blitt hvitmalt.

Kanskje det er på tide å lage en bloggshop ??

Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. :) Skulle laga ei annonse eg også. Her er stadig ting som ikkje er i bruk. Trist at oliventreet ditt ikkje klarte seg. Er litt engsteleg sjølv også, men mine er ikkje av dei dyraste, og eg får ta sjansen. No er dei i alle fall skjønne!

    Ha ein vakker onsdag!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett