onsdag 12. desember 2012

12.12.12......

Datoen i dag er noe spesiell, siste gang vi kan skrive med repeterende tall, både dag, måned og år med like tall.....ihvertfall i min tid. Kanskje blir innlegget lagret kl. 12 også.

Åkke som..... datoen minner også om at det nå nærmer seg jul med stormskritt !
Har kommet litt bakpå med juleforberedelsene i år. Har den siste tiden gått igjennom både gastroskopi, coloskopi og CT uten at noe alvorlig er blitt avdekket, heldigvis....så min 12`te time er ikke kommet enda...he,he. Mage-tarm-problemer har jeg fortsatt, med både luft, sting og stikkende smerter og ofte ganske heavy`e blødninger. Men det hjelper, sjølvklart..... å få vite at det ikke er noe alvorlig fatt !!
Endel er kommet i boks, men en god del gjøremål gjenstår.
Nå skal jeg straks kaste meg over alle 12 kassene med julepynt og se hva jeg skal velge ut.
Det meste blir nok satt på loftet igjen i år også, rekner jeg med.

Men julekransen er på plass på døra.
Så det blir nok jul i år også !
Merk: innlegget ble lagret kl. 12.00

2 kommentarer:

  1. Koselig blogg. Er spent på hvordan kjøkkenet ble?? Tenker det ble utrolig fint og lyst. Holder selv med "småplukk" på kjøkkenet vårt og tror det blir supert!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Så hyggelig å følge deg på bloggen din. Nå venter jeg på hva som er i de 12 julekassene og hvordan den går med kjøkkenet.

    Bente

    SvarSlett