søndag 8. januar 2012

Jula er så definitivt over.....

....her i huset også og godt er det !
Er vel fornøyd etter koselig julehøytid sammen med barn og barnebarn, juleselskap med søsken med familier, vært på div. julebesøk hos familie og venner, holdt nyttårskalas sammen med venner og nå i helgen, madammen`s bursdag. Så i dag ble lysene slukket, julepynten pakket ned og det som var igjen av juletreet, ble forsiktig båret ut. Det etterlot seg en stor haug av barnåler oppå teppet og en grønn gate som viste ruten ut. Ved bålplassen var det bare konglene og barnålene på toppskuddene igjen av et totalt ribbet tre. Det var så stakkarslig at jeg hadde ikke lyst å dokumentere det engang.
 Men det engang så vakre treet har nok gjort sin misjon og.....

TAKK FOR DET !
Nå er det tilbake til normalen og vi har begynt på et nytt år
med blanke ark og fargestifter tel !

1 kommentar:

  1. Godt nyttår! og gratulerer med overstått! fotostativet mitt har eg fått i presang med mannen, eit manfrottostativ. eg kjem nok til å behalde det, for det er så lett å få med seg. det eg må kjøpe no, er eit tyngre og kraftigare stativ. har ikkje funne ut av det enno.

    håper du får ei flott veke!

    klem e :)

    SvarSlett