onsdag 27. oktober 2010

Forsmak av vinter.......

Brått og brutalt fikk vi en liten forsmak, av den kalde årstiden vi står ovenfor, her i forrige uke. Snøværet kom som "julekvelden på kjerringa" og var slettes ikke ønsket med tanke på den planlagte turen vår til østlandet.

Men veiene var bare og fine og vi la avgårde med nyskodd bil i grålysningen dagen etter det første snøfallet.

Romsdalen med trolltindene var et mektig skue, kledd i nysnø, der de badet seg i morgensolen.
Kan ikke se meg mett på dette fjellmassivet......blir alltid så fascinert samme hvilken årstid jeg farer forbi her.

Pssst.....snek meg til å ta noen bilder selv om det ikke var lov.
Tekstingen på seteryggen forran var et must  og til god hjelp siden stykket var på italiensk.

Så var det duket for Figaro`s Bryllup for oss i hovedstaden`s storstue.
En fantastisk operaforestilling som varte i 3 1/2 time, et enormt stykke arbeid er blitt lagt ned av både sangere, musikere, scenearbeidere og kostymemakere o.a., for å få en slik oppsetning i havn.....og det bare for 11 fremføringer !!!
Etterpå `gjorde vi byen` med noen av aktørene vi er blitt så godt kjent med.

Tuuuusen takk for en fantastisk aften !  
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Jeg liker ikke vinteren, men innrømmer at bildene fra Romsdalen var vakre. OK - vinter er vakker på bilder og på TV :-)

    Figaro var sikkert en stor opplevelse!

    Ha fortsatt en fin uke.

    SvarSlett
  2. For en utrolig vakker plass dere bor på! Jeg fikk lyst til å reise dit og ta bilder med en gang. :D

    Er heller ikke så glad i vinter, men det gjør seg absolutt med snø og lyng sammen. ♥

    SvarSlett
  3. Hei Lothiane !
    Takk for dèt !....du må bare ta deg en tur.
    Tenkte faktisk på deg da jeg kjørte på dine trakter forrige helg !
    Håper det går bra med hjertetesten.
    Klem

    SvarSlett