torsdag 16. september 2010

Fordi jeg fortjener det ! ........del II


Har mer å vise frem fra forrige uke`s tur til Paradiset .
Samtidig får jeg vist at jeg endelig har greid å få et par orkidèer til å blomstre igjen !
Den ene står enda i knopp, men om ikke lenge vil den også blomstre.

Disse to krukkene var perfekt til orkidèene mine. Fikk de tilogmed til halv pris siden den ene var litt skadd....malte bare over med litt gråhvit maling , så var de like fin som ny.

To slike lamper fikk jeg også til halv pris. 
Den ene for at jeg handlet for over 500 kroner og den andre plukket hun inn fra sin egen stue.........rause Nina ! Lampene hadde jeg tenkt til soverommet vårt, men de passer `innmari`( som Nina ofte sier) godt på storstuen også.


Denne &`en kjøpte jeg forrige gang.....herlig shabby look !

Plasserte hele stasen sammen på et lite anretningsbord ved spisestuen.
En søt liten vintage- fyrstikkeske med englemotiv fikk jeg også attpå handelen.

Det blir nok flere turer til Paradiset !


Vel..... , så har jeg svidd av et par tusen på turen til Paradiset,
 men det blir nok bare lommerusk i forhold til det som kommer i del III av 
" Fordi jeg fortjener det...... " så følg bare med i neste del.
Da får dere vite grunnen til at jeg har jobbet så hardt, 
.......ikke bare nå i sommer, men faktisk de siste par årene.

2 kommentarer:

  1. FOR en HERLIG blogg du har!!:) Denne var gøy å lese!! Nå har vi masse fint lesestoff:) Og mange vakre bilder å se på!! Helt fantastsisk blogg!:) Slike krukker har vi også:)

    Vi la deg til som følger vi:) KLem:)

    SvarSlett
  2. Så koselig blogg du har. Så heldig du er som kan besøket paradiset - mye fint du har skaffet deg.
    Så utrolig søte hunder dere har - skjønner godt du må beholde en liten selv.
    hilsen fra anita s

    SvarSlett